Tuesday, December 28, 2010

MY BELOVED EX

Yai~ ~ ayong chat sma aku bah . tanya-tanya pasal aku kerja . tanya aku di mana . dia bagi saranan kerja dengan kakak dia di bundusan . jauhnyerr .
Rindu aku . Dupdapdupdap bah jantung aku . masih lagi rasa berdebar atau nervous dan rasa kelam kabut bila ada dia . Aku tidak tahu berfikir sudah ne . Baru kami chat di FACEBOOK belum lagi nanti kalau jumpa .  
Dia tanya aku sama siapa aku sekarang ? aku tipu dia lah yang sekarang aku ada boyfriend nama dia SYAH HIDAYAT . Aku reka-reka sahaja ne padahal aku tidak mahu dia tahu yang aku masih mengharap dengan dia . Aku pun tidak mahu mengalah juga sama dia . Kalau dia boleh move on . Kenapa tidak aku ? Tiap malam tidur dengan baju dia . Padahal terang-terang di FB dia yang dia lagi bahagia sama steffi erika tu ;)


Abdul Razis Abdul Rahim :)
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: