Tuesday, December 28, 2010

PEMBUKA CERITA

Bermula kehidupan aku di laman blog :)

Pembukaan cerita blog aku ialah apabila aku bertemnu dengan orang ini . Kenalan kawan-kawan juga . Lebih lagi bila kami tinggal satu flat sahaja . So selalu jumpa lah . Aku menaruh perasaan sama dia tetapi aku tahu dia sudah ada girlfriend . Jadi aku tidak mengharap lebih sama dia sampai dia cakap dia bawa adik kawan baik aku couple . Pada malam aku tengah ada kelas tambahan . Dengan spontannya airmata aku jatuh . Betapa sakitnya hati aku mendengar .
Then malam itu juga dia tanya kalau aku sayang dia ? Aku dengan jujurnya cakap YES !  Kemudia tanpa aku sangka lagi dia bawa aku couple :) Di sana lah permulaaan hubungan aku dengan dia . Aku sayang kau :) k i love you dear .

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: