Thursday, December 30, 2010

sekali lagi dea

Ok . Untuk yang kesekian kali aku cakap pasal dia lagi . Siapa ? Kau pergi baca blog aku sebelum ne dan kau akan terjumpa gambars eorang manusia yang sampai sekarang sangat memberi impak yang besar dalam hidup aku . Dia merubah aku . Dia sangat bererti di hati aku . Kalau belum jelas bagi kau . Biar aku sebut nama dia . ABDUL RAZIS ABDUL RAHIM .
No doubt lagi memang dialah orang yang tanpa dia sendiri sedar telah banyak membuat aku sakit . Telan keperitan sendiri tanpa dia dalam hidup aku lagi . Sebenarnya aku lama sudah sedar yang dia tidak akan kembali sama aku . Kami tidak akan dapat buat hubungan ini kembali macam dulu . Lama sudah aku sedar cuma aku masih terkial-kial untuk menerima kenyataan pasal KAMI .
Kadang-kadang aku boleh lupa yang kami tidak ada hubungan macam dulu lagi . Kalau aku lupa mulalah aku tengok-tengok FB dia . Tengok-tengok gambar dia dan gambar aku atau kami yang dia edit . Tidak banyak sebenarnya gambar aku dan dia . Benda inilah yang buat aku menyesal sepanjang tempoh aku bersama dia . Aku tidak ambil kesempatan ambil gambar kami berdua dan jadikan ia kenangan . 
Kembali ke realiti di saat aku lupa yang kami tidak pernah break . Paling worst happen sama aku ialah bila aku menganggap girlfriend dia yang baru itu adalah aku . Stupid right ? Adakah aku terlalu obses dengan dia ? Aku rasa tidak . Aku cuma sayang sangat sama dia . Bila aku sedar kesilapan aku . Mula sudah aku maki diri aku sendiri . Terus terang dalam hal macam ini aku lemah . Maklumlah aku ini cuma perempuan . Perasaan perempuan semua sama iaitu lembut hatinya . Aku benci sendiri dengan diri aku . Dia sudah bahagia . Sudah boleh move on . Kenapa tidak aku ?

Benda yang paling menghairankan diri aku ialah aku mampu bertahan menjadi single ladies . Yeah ! Sebelum ini dalam kamus hidup aku tidak pernah single . Break & found . Itu sahaja . Tapi ini kalilah . Apa aku cakap ? Dia bagi impak besar bah sama aku . Kalau kau mahu tahu . Password fb aku berubah sudah dan  ada aku inbox kau pasword aku kan . Meski pun kau tertanya-tanya tapi aku harap satu hari nanti bila terdetik hati kau mahu buka fb aku kau ingat hint tu ok . Gambar kau masih penuh di handphone aku . Number kau pun masih tertulis "Lurve dear " . Masih sama macam yang kau kasih set sendiri nama kau dalam handphone aku . Semua masih sama ! Aku pun masih lagi tidur sama baju kau . Patung tu pun  kadang-kadang bila bosan aku cakap sama patung tu . Nama patung tu  TUYUNG . Macam nama panggilan kau yang lagi satu tu kan .



                                                               
                                                              p/s : ini dia bilang aku cute..                   

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: