Wednesday, January 5, 2011

new 2011

nah ! hari nie aku escape keja..setengah hari jak aku keja..alu pergi jalan-jalan sama makcik aku..kami pergi buat rambut..aku maw curl rambut aku..tapi lama betul..95 minit maw tunggu..jadi kami cuci rambut seja..then pergi stim rambut..pastue aku buat curl tapi yang sementara seja..aku maw tengok ngam kah tidak sama aku..& aku tengok oke jga lah..makcik aku pun sama juga..dia buat rebonding juga..sementara punya..hari sabtu nie baru kami buat yang kekal..aha..Yes ! aku maw ubah semuanya tentang aku yang lama..semua !
then kami pergi beli baju..aku beli cardigan lagi satu..kaler itam..yang putih aku sudah ada..makcik aku pun beli baju juga..then kami makan di marrybrown..tidak lah juga sedap di sana tue..macam besa jak..ala kira macam..campuran kfc & mcd..ayam ! ayam ! & ayam !
sabtu nie harap-harap menjadi buat rambut aku..kalau makcik aku jadi rebonding aku pun mesti jadi tue..curl ! curl ! aku maw tue..burink sudah aku rambut lurus..napa lah rambut aku masi pendek..tetap juga maw..amin~~
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: