Saturday, February 12, 2011

Hipokrit never ! ( ex gf / bf )

mari kita berterus terang . aku tidak mahu jadi orang yang hipokrit . talam dua muka . depan baik . belakang jahat . x aku mahu kena kenal dengan  perkataan itu semua . aku mahu kena kenal dengan perkataan baik , cute , innocent dan semua lah ayat bagus . so no more or never hipokrit . aku suka suka lah . law tidak suka tidak lah . stick with your principes girls . 
first pasal aku lah dulu ah . introduction about myself . aku bukan jenis kuat marah . bukan juga jenis suka membenci orang . aku orang buat baik aku buat baik . orang jahat aku jahat . tapi akn jadi baik kembali . aku nie manja . tapi bukan sama keluarga aku . tapi manja sama kawan aku . dorang tua . aku muda . wajarlah aku manja . tiap-tiap hari kelakuan aku ikut mood . kalau aku mahu ceria . uke aku ceria . kalau aku sedih . aku sedih sepanjang hari . kalau aku mahu minta puji . ah minta puji juga lah aku nie . ikut mood uke . bukan saja-saja mahu buat untuk tarik perhatian ataupun popular . dui ! apalah sangat tue . oke cukup . mahu tahu lebih lanjut sila telefon kawan-kawan aku k .
masuk bab nhe . di facebook aku baca semua bab benci ex gf / bf . so teringat aku sama orang yang aku benci . aku terus terang cakap selama aku hidup . wah ! x aku pernah mahu benci orang . mungkin ada . kawan aku seja tau tue . tapi yang ini lain . kau tahu lain sikit . benci tul aku sama perempuan nie . meluat aku . sakit mata aku tengok gaya dia . aku tidak tahu kenapa . tapi memang hati aku benci sama nie perempuan . aku trY jga buat baik sama dia tapi x boleh . x hati aku mahu . tetap benci . siapa kah ? kita terus terang sahaja lah uke . say her name ! say her name ! lek bah kamu . dengar jak dulu nhe cerita . kenapa aku benci dia ? kenapa ? kenapa banyak-banyak gf ex bf aku  cuma dia sahaja aku benci ? sebab apa ? jeng . jeng . jeng .
aha . sebab aku benci dia lah . cemburu x menentu . aku mahu berkawan sama ex bf aku balik pun susah . bukan sebab aku masih menaruh harapan atau ada perasaan sama dia . BUKAN ! sebab memang aku akan berkawan balik sama ex-ex aku . xda guna juga mahu bermusuh bah kan . kalau ex tue ex lah bah . cukup lah sampai situ . setakat di situ . aku pun x juga mahu kapel balik sama ex aku . aku xmaw jilat balik ludah aku . euw . disgusting bebeh . ahah . x luak pun kalau x berkawan sama dia . tapi kami nie satu group ba . kesana kemari . kawan dia kawan aku . apa-apa event kami . jadi susah bah kalau ada mood 'kekok ' nie kalau berjumpa . rimas . kecemburuan kau yang melampau tue buat aku meluat bah . idup masi panjang bah . enjoy dulu kita . jangan juga terlampau mahu fikir cemburu . kalau dia sayang  dia sama kau jak lah bah tue . x dia lari . eish kau nie . onestly aku bilang . aku memang sayang dia . itu DULU . x sudah aku mahu dia tue . lebih-lebih lagi aku sudah berpunya . kau cakap lah yang aku nie setakat mahu kaver line . ah teda tue . setakat bha . sudah aku terus terang kan betapa benci nya aku sama kau sama juga macam kau benci EX GF . xda niat aku mahu benci kau . sungguh pun kebencian aku tue datang dari diri kau sendiri .
i dun care kau kazen kawan aku . aku x kisah . kalau pun dia masih mahu berkawan sama aku selepas apa yang aku cakap nie uke . aku x kisah . aku uke . tapi kalau dia x mahu berkawan sama aku lagi . uke . i'm fine with that too . apa jak aku mahu cakap yang aku akn kehilangan kawan yang baik macam dia . 
i'm done with this . bagus lagi kau cuba berbaik sama ex-ex dia semua daripada kau benci . 
macam aku dan oneng . x juga kami mahu kebas boyfriend kau tue . kami ada kehidupan yang lagi baik juga sudah . e . 

JEALOUSY WILL KILL YOURSELF . 

ex-ex di luar jangan benci-benci . kongsi-kongsi ilmu . manatahu kamu tidak akn ulangi kesilapann ex-ex yang dulu . hasilnya berkekalan kah . x guna tue . 

EXES IS EXES . PAST IS PAST . FROM THE PAST IS THE FUTURE . 

adanYa kami maka ada kau . ahaa .
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: