Wednesday, March 23, 2011

h.e.r I MISS YOU

her .. siapa lagi kalau bukan NURAFIQAH JASNIE .. gosh .. tadi aku nampak dia di sikul .. i saw her .. tapi i dunno napa aku x bule tegur dia .. i dont know honestly .. at that time i only have two choices .. see her dan tebalkan muka tegur dia walaupun kemungkinan besar dia tidak melayan ataupun see her tapi tidak tegur dia .. dan pilihan kedua aku pilih .. i admit ego .. malu kalau dia tidak tegur aku balik .. dat time itu jak yang aku pikir ..  selepas sekian lama aku tidak nampak dia .. i admit aku rindu dia .. betul rindu aku sama dia .. aku benci dia putuskan persahabatan kami .. aku benci .. kalau DK cerita pasal dia .. aku tidak mahu dengar .. aku benci bah .. betulbetul aku cuba tanamkan kebencian aku sama kau p . tapi hakikatnya tidak dapat .. apaapa pun kau pernah jadi sahabat aku .. orang yang tahu segalanya pasal aku .. orang yang tidak pernah aku rahsiakan apaapa .. luar dalam kau tahu .. orang yang sepenuhnya aku percaya .. buruk baik aku kau tahu .. kau sebahagian dari hidup aku sudah bah .. aku try benci kau p .. tapi tidak dapat bila aku tiap malam lihat gambar kau di handphone aku .. gambar kau .. lagi banyak dari gambar yang lain .. i miss you bah .. aku rindu kau .. aku tidak tahu lah napa sakit betul hati aku bila nampak kita macam nie .. bukan aku tidak cari orang lain .. bersyukur sudah aku DK selalu ada sama aku .. aku sedih aku hepy .. dia ada .. betul bersyukur tapi aku rasa tidak puas hati .. rasa kehilangan bah .. lepas tue aku tidak tahu mahu jawab apa bila semua orang tanya pasal kau .. ' mana pipey ? ' ' mana pipey ? ' .. gosh .. betul lah sakit hilang kawan lagi sakit dari hilang boyfriend .. aku merasa tue benda sekarang ..
then semua tanya ' kamu oke ? ' .. ' jangan kamu gaduh bah .. kamu tue bestfriend .. kenal lama sudah .. '
kenapa mesti dengan kau sahaja baru dorang cakap macam tue ? aku pelik . kalau aku gaduh sama orang xda pun dorang cakap macam tue .. dorang cakap ' bodoh bah kamu nie .. ego .. kamu kawan lama sudah bah .. ' then aku xtaw maw cakap apa lagi .. speechless .. aku tidak tahu macam mana mahu baiki hubungan kita .. aku clueless .. kau cakap jadi kawan biasa pun sudah cukup sakit hati aku .. aku ikut cakap kau .. tapi sakit hati .. sebab tue aku blok kau .. kau mahu kita jadi macam biasa kan .. kawan biasa .. aku ikut bah p ..
sudah lah .. hakikatnya macam mana aku cakap pun .. kau tetap begitu kan .. i understand if kau sudah find new bestfriend .. nvm bah .. its alright it ok .. :)

aku doa kebahagian kau .. aku nampak gambar kau sama apek .. aku orang paling happy antara kamu .. aku happy .. walaupun hakikatnya kau bukan sama apek .. tapi bahagia aku p .. ahaha .. aish good luck lah dalam hidup kau k .. tabah kan hati .. melalui blog nie jak aku dapat berhubung sama kau .. kau kuat .. doa kau berjaya p .. i miss ue .. :)
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: