Tuesday, April 19, 2011

10 things on my mind now !

1 . aku rindu dia . 

2. pekerja lelaki di sebelah kedai aku sangat HENSEM ! 

3 . bila mahu pulang nhe ? KELAPARAN AKU ! 

4. BUDU ! kaki aku luka pakai nhe heels . kaki ayam jak aku di kedai nhe .

5. tadi aku jumpa EX aku si LEO ! I DONT CARE !

6. bos aku pulang awal ! hari nhe aku yang tutup kedai . duit pun aku bawa juga .

7 . aku x sayang bf aku ! aku contact dia time aku bhusan dan teringatkan someone sahaja

8 . 8 bulan aku single ! kadang pandai bhusan juga aku tapi apa buli buat .. xda feel aku mahu bercinta                sekarang nhe ..

9 . aku mahu online ! update blog !

10 . aku mahu duit ! mahu SHOPPING ! X TAHAN NAMPAK BAJU DI KEDAI AKU ! 

                                                                                                         
                                                                                       - via bhusan budu ! 20 : 14 pm ( 18.04.2011 )

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: