Wednesday, April 20, 2011

♥ about me ♥

PASAL AKU :

aku nhe kuat merajuk . onestly memang kuat merajuk . tapi senag sahaja mahu di pujuk oke . kau bagi jak aku lolipop atau kau sebut jak nama orang yang aku sayang . gerenti 100% cair !

aku tidak kuat marah ! if marah pun cuma sekejap sahaja . tidak larat mahu marah lama-lama . orang memaki aku memang aku marah tapi aku tidak mahu melayan sangat lah . sebab buang masa aku sahaja .

aku tidak kaya ! miskin pun bukan ! sederhana sahaja . cukup makan . apa yang aku mahu ada . sometimes kalau benda tue parents aku tidak mampu then aku kumpul duit sendiri .

aku takut mahu naik bas . aku berani bila ada kawan sahaja . aku takut buh mahu tekan loceng or ketuk . bikin takut ! semua orang tengok nhe .. aku teringat time first time aku naik bas . betul-betul tidak pandai sampai kawan aku suruh menyamar jadi bisu . dorang yang cakap sama pakcik bas tue kasi turun aku di tebobon . budu gila kah !

aku tidak pernah bekerja di bawah orang . aku kerja dengan cara aku sendiri . sebab tue lah aku selalu komplain pasal kerja aku baru-baru nhe . onestly aku tidak pandai kerja di bawah orang yang aku tidak kenal .
aku nhe pemalu ! pemalu sama orang yang aku baru kenal . tapi kalau kawan aku memang aku nhe jenis talkative juga lah . banyak cakap !

aku cepat terharu , kesian or yang sewaktu dengannya . orang buat jahat sama aku memang aku marah . tapi bila dia buat baik sama aku then cair hati aku sampai besties aku cakap ' mie , kau jangan senang kena kasih budu buh oleh orang . jangan terlampau percaya . hari nhe dia baik sama kau . esok lusa dia jahat lagi . aku banyak kenal sudah orang macam thu ' .
:)

aku bukanlah jenis yang suka sama tangisan nhe tapi betul sejak 2010 nhe aku memang banyak menangis . aku cepat terasa . aku sendiri jak di bilik memang gerenti menangis .

aku kalau sayang sama orang memang aku akan sayang dia betul-betul . aku tunggu thu orang balik sama aku walaupun kemungkinannya tinggi sekali tetapi aku sanggup tunggu sampai dia kembali ataupun sampai aku jumpa orang yang sesuai sama aku .

aku suka tengok lelaki berdressing . memang mantap ! hopefuly aku pun dapat lelaki metroseksual . pandai bergaya .

seumur hidup aku tidak pernah benci orang walaupun orang thu banyak kasih sakit aku tetapi now aku memang ada benci sama orang . cuma satu ! kamu faham siapa kan . x payah aku sebut nama dia . dui !

aku suka makan lolipop . memang feveret aku sampai aku kena bagi gelaran ' lolipop girl ' . gosh ! lolipop sebesar kepala aku thu memang habis ole aku . NO SHARING !

aku suka shopping . aku suka heels . semua aku suka !

aku suka DUIT ! DUIT ! aku memang mata duitan tetapi tidak sampai mahu menjadi PISAU CUKUR . aku sayang sama duit aku sendiri . hasil kerja keras aku .

aku suka teddy bear . paling kiut . paling lembut . wish someone buy me one . as big as i am !

aku suka diri aku . aku paling benci bila aku buat silap . malu aku bush ! balik-balik thu aku teringat .

aku suka benda cute . CUTE . i wish aku dapat semua benda kiut di dunia nhe !

aku jujur dan ikhlas dalam berkawan . tiada istilah kawan makan kawan dalam hidup aku . semua pun tidak suka kan ? aku tidak bercakap buruk pasal kawan aku atau pun bekas kawan aku . kalau pun aku memilih tidak berkawan aku punya sebab yang tersendiri kenapa aku tidak mahu meneruskan persahabatan lagi .

aku tidak suka orang anggap aku bukan-bukan . kalau boleh aku mahu orang fikir baik-baik jak pasal aku . tapi susah kan so watever . just be myself !

aku geli sama semut .. cicak .. lipas .. benda yang merangkak dan banyak kaki .. termasuk yang tiada kaki . aku cuma suka sama kuda . rabbit . haiwan yang kiut lah .

aku suka jawab umur aku 17 sebab aku rasa janggal bila umur meningkat nhe ..

aku sayang kawan aku .. family aku .. semua orang aku sayang .

                                                                               - via online tengah subuh
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

2 comments:

Juan Zeka said...

story of my life ka nie..
NICE..

mine said...

thanxx .. ehhe