Saturday, April 30, 2011

i guess we can be just CHINGU !

oh gosh ! semalam aku hangout sama budak MP . tujuan sebenar adalah untuk berjumpa sama sayang KEL aku . :) eseh ! ops jangan mulakan kontroversi di sini oke !

so aku jumpa c kel . ramai lah bah kami lepak di rumah dia . DIA ? it means my ex . get it ?
cerita-cerita lah kami nhe bah . punya siuk . teringat time MP & FS time dulu-dulu nhe . selalu sama-sama nhe . :) datang jak aku budak thu cari pasal sama aku . memang kick kan !

dia  : mana kad reader aku ? mana ?

aku : kick ! sudah aku bagi balik . kau kan suru orang datang rumah aku ambil thu benda . ngam-ngam ada bapa aku lagi thu .

dia  : manada kau bagi aku . manada aku suru orang pergi ambil .

aku  : ada bah kick ! kena tampar lah juga nhe budak nhe ah .

dia  : cuba bah kalau kau berani ?

aku  : napa ? kau pikir aku x berani kah ? kalau dulu aku takut lah tapi sekarang setakat kau puiii !


cakap besar bah aku nhe . time thu kan aku tidak tahu datang dari mana kekuatan aku ungkit semua kisah lalu kami dengan selamba jak . seolah-olah perpisahan kami atas kerelaan kami . seolah-olah selama 8 bulan tangisan aku tidak pernah wujud . dengan hati yang terbuka aku cakap benda itu semua .


time nhe kan c kel kena panggil sudah pergi tempat hujung . orang minta dia gunting rambut kunun .

aku  : kel ? naik lah aku nhe . kau kasih tinggal aku jak bah .

kel  : kejap bah kau .

time nhe juga tinggal aku sama yang lain . minta puji nhe ah dorang mengacau aku .

totak  : mi ? macam siti sarah pula kau kan ? tinggal mahu kasih kembang jak lagi hidung kau .

berabis lah kami ketawa nhe bah . kick nhe totak ! minta belanja makan lagi dorang nhe ah . suruh aku masak nasi goreng lagi .

dia  : p lah kau masak nasi goreng sana . ada ayam thu . kau masak jak .

aku  : kick ! kau lah bah . rumah kau kan .

dia  : macam kau tidak biasa . dulu selalu pergi rumah aku . pulang sekolah jak pergi rumah .

aku  : kick lah kau ! diam kau . jangan kau ungkit-ungkit masa lalu .

dia  : kenapa ? biarlah bah .

aku  : sebab aku benci . aku benci sama kau . :p

tiba-tiba along keluar nyanyi ' jangan benci bilang cinta . ' . menyanyi lah dorang di sana bah . kick nhe !

time nhe tinggal aku sama dia dan kawan dia lagi sorang .

aku  : yong ! napa bah kau makin lama makin bida nhe ah ? bida oh kau kan yong .

dia  : eya lah . mentang-mentang lah kau cantik sekarang kan . memang gitu bah thu . dulu aku di atas kau di bawah . sekarang kau di atas aku di bawah sudah .

aku  : oh gitu kah ? ahhaha . tapi betul napa kau bida nhe ? mata kau sepet . hidung kau besar . tidak aku percaya kau pernah jadi boyfriend aku dulu bah . bidanya kau .

mahu kena pukul sudah aku time nhe . ahhaha . mahu kena tampar . tapi x dia berani . sekali totak masuk campur .

totak  : ala bida-bida pun itu lah juga yang kau suka .

aku  : ala tak . dulu aku buta ! sekarang aku double eyes sudah . baru aku nampak yang ayong nhe bida . ahahhaha

lepas itu c kel datang .

aku  : nah ! datang sudah pujaan hati aku .

kel  : apa ?

aku  : pujaan hati aku bah . ahhaha . ui nah apa nhe ? ini lah kad kamu thu ? alalal . apa lah istimewa dia nhe ?

kel  : nhe kalau kau p KFC MCD kau dapat diskaun .

aku  : ini pas masuk law maw p clubbing kah ?

then aku buat lah konon-konon ruma dorang thu club . ketawa lah kami nhe ah .

kel  : iya mie .

dia  : kamu x maw buat kah ? mari lah aku tolong buat .

aku  : pui ! x payah . bida kalau kau buat . ahhahha

dia  : oh bah eya lah . kel dorang mesti mahu ada bunga-bunga lagi . pokok-pokok .

aku : kick pulak thu taw . kau tanya lah bah PP . aku manataw apa-apa nhe .

dia : ah PP . sumbunk tul sudah . sejak dia jadi model nhe sombong sudah dia . orang cantik kan .

aku : manada dia sombong . dia sibuk bah thu .

then tetiba datang bunyi kereta . rupanya anak ISA . c ewan . ahha . lama x nampak dia . untung lah aku nampak kel dan ewan . lama aku x jumpa dorang . ewan nhe dengan baju selangor datang . berabis kami ketawa . baru abis sembayang jumaat kali dia . malam-malam bah . ahaha .

















lek kamu ah ! makan bah aku . patut aku update semalam tapi nana ubah blog aku . kejap kamu !
















oke continue !
















di mana sudah thu ? ops time nhe datang kakak aku . so aku pun ikut dorang naik . tamat cerita ~




















sampai aku di atas . baru aku sedar semua kata-kata aku sama dia . wow ! sungguh berani aku ! dan macam luka aku tiada sudah . well ! aku rasa kami memang patut menjadi kawan sahaja . time nhe memang tiada luka aku . aku ketawa , open habis sama dia . so penghujung kisah cinta aku terhadap ayong ialah KAMI HANYALAH BOLEH JADI KAWAN . aku selesa berkawan sama dia .  :)



* ada lagi bah cerita aku x bagitahu di sini . tapi panjang tul beb . biar jadi simpanan aku sahaja lah . malas aku cerita . aku pun tiada perasaan sama dia memandangkan aku bersama lelaki baru sekarang nhe . OPS ! note aku pasal JERK thu ? bukan mainan . nanti kita tunggu dan lihat sahaja kebenaran di atas NOTE aku itu . oke ? :)
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: