Saturday, April 16, 2011

ku menunggu ♥


Ku menunggu
( aku tunggu kau bah )
Ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
( aku tunggu kau putus sama dia )
Tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
( tidak juga aku mahu ganggu hubungan kamu )
Ku ‘kan selalu disini untuk menunggumu
( aku sentiasa ada tunggu kau sampai bila-bila )

Cinta itu
( cinta kau )
Ku berharap kau kelak ‘kan cintai aku
( aku harap kau dapat cintai aku sekali lagi )
Saat kau telah tak bersama kekasihmu
( bila kau break sama dia lah )
Ku lakukan semua agar kau cintaiku
( semua aku buat sebab aku sayang kau )

[*]
Haruskah ku bilang cinta
( aku mahu cakap aku masih sayang kau )
Hati senang namun bimbang
( hati aku gembira tapi bimbang kau tak terima )
Ada cemburu juga rindu
( aku cemburu kau dengan dia dan aku rindu saat kita )
Ku tetap menunggu
( aku tetap tunggu kau dear ! )

[**]
Haruskah ku bilang cinta
( patut kah aku cakap sama kau tentang perasaan aku ? )
Hati senang namun bimbang
( aku boleh cakap tapi takut kau menolak )
Dan kau sudah ada yang punya
( sebab kau sudah berpunya bah )
Ku tetap menunggu
( tapi tak apa . aku tetap tunggu kau )

Datang padaku
( kembali bah sama aku )
Ku tahu kelak kau ‘kan datang kepadaku
( lambat atau cepat hati aku rasa yang kau pasti akan balik sama aku )
Saat kau sadar betapa ku cintaimu
( saat kau sedar aku patutnya milik kau )
Ku ‘kan selalu setia ‘tuk menunggumu
( 8 bulan suda ! aku tetap tunggu )

Ulang [*][**] 2x
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu

 ♥ aku tetap tunggu kau dear ! 

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: