Tuesday, April 5, 2011

terabai


take 1

                                     take 2

                                        take 3    


ya .. dari jam 9.30 pagi hingga sekarang aku belum lagi mandi . bau kan . ini semua gara-gara blog aku lah . aku mahu 'renovate ' blog then seddenly berterabur semuanya .. aku tidak tahu sudah macam mahu kasih cantik balik blog aku nhe .. hanya ini sahaja aku mampu buat .. aku lupa semuanya .. damn ! baru itu broadband lagi bikin masalah aku .. ini lappy lagi masalah .. kebuduhan yang amat sangat . lembap .. di tambah lagi penderitaan aku dengan ' itchy-itchy mata ' .. gatal mata aku budu  gara-gara pakai make-up di mata kan .. sensitif sekali mata aku yang besar dan cantik ini .. bayangkan aku terbaring di katil ini selama 7 jam ..macam oreng cacat .. tidak boleh bergerak .. menghadap lappy sahaja .. minta advice sama nana butun .. dia bilang oke .. jadi aku pun kasi oke sahaja lah .. terabai semua makan minum  mandi aku ..

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: