Sunday, May 8, 2011

FUTURE ~

besok 9 MEI 2011 . it means aku pergi mendaftar dengan sekutu-kutu besties aku serang itu bekas sekolah SMK TOBOBON ~ mendaftar form 6 . honestly aku tidak mahu di sana . aku mahu tempat lain . tempat lain bah . aku mahu merasa sekolah di tempat lain . aku tidak mahu selamanya di sana . it feels so damn ~
saat ini kan aku dan besties aku semua fikir masa depan sudah . fikir di mana mahu teruskan pembelajaran . semua kami mohon . if dapat syukur . if tidak kau tiada rezeki lah . tetapi aku benar-benar mengharap aku dapat itu SSTC , aku mahu sangat-sangat . bila aku dapat itu SSTC aku tidak payah sambung form 6 . dan aku juga sangat berharap besties ( PAK LONG ) aku juga dapat . 

Dear God . please please please . i beg you . hopefully me and my besties get that SSTC ~ i beg u dear God . please please . make my wish come true . give us your blessing . this is what my family want . just let me fullfill their wishes . let me do this . please ~
AMIN .

if aku dapat thu SSTC then aku tidak payah masuk form 6 . aku tidak payah masuk . aku betul-betul menaruh harapan untuk dapat SSTC thu . peluang besar bagi aku if aku dapat . 

please SSTC . please pick me and my besties . please . please call our numbers . please ~

tiada sudah FUN dalam hidup kami ~ bukan macam dulu lagi di mana kami boleh escape . main-main . tiada sudah ! sekarang dalam fikiran kami cuma sambung pembelajaran . everyone start take serius on their life . please . let me do this . let me make this happen .



MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: