Thursday, May 5, 2011

LAST NIGHT

oh kick ! last night aku kesiukan sudah nhe tidur di bangku ~ tengok cerita hantu kumkum jak then i go to sleep dengan jendela terbuka ~ i mean kain langsir thu . memang sedap lah mimpi aku ~

aku mimpi aku tengah buat blog . blog paling cantik di dunia ~ then suddenly tiba-tiba aku mimpi kucing pun boleh-boleh ada blog nhe . so cute . i laugh until kucing thu tiba-tiba mengeluarkan bunyi bising dan mahu mencakar-cakar muka aku . really i'm so scared dude ~ i dont like cat . i like parsian cat ~ the cute face .

so noisy this cat ~ bergaduh nhe bah . sampai aku terbangun and realise memang ada kucing depan rumah aku . memang ada kucing buat bising depan rumah aku . bergaduh with other cat ~ bising gila sampai aku terjatuh di bawah bangku gara-gara terkejut ~ kick ! sampai aku bergegar tidak dapat tidur nhe bah . aku kasih bangun lagi makcik aku . ' kenapa thu poh ? ' . gosh ! menakutkan ~ really i cant sleep because of that stupid cat ~ damn !


hoping this night my i get my peaceful sleep ~ please no more cat tonight . i beg u ~
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: