Sunday, May 29, 2011

♥ MAY ♥ ada melencong sedikit ~


BERMAIN BERSAMA HEADBAND THU ~ 



wah . wah . cantik sekali gambar perempuan di atas thu . aha . ( perasan pok ) :)
baru kena beli bha itu semalam . baru kunun aku mahu beli . bukan lambat or ketinggalan zaman oke . tapi aku beli untuk menambahkan aksesori di kepala dan supaya if ada apa-apa event aku boleh pakai . 
sebenarnya mana aku pandai pakai thu . hantam jak itu .


hantam abis bha pakai . wah ~ smart juga lah . 




tadaaa . dui . ini untuk pemilik hati . :)
ceh . tiada lagi bha pemilik hati . aku pun binggung sama hubungan kami . pelik bha . susah mahu di tafsir kan.
tapi biar jak lah begini kali kan . lagi bagus kali kan .
i dunno lah .
sometimes oke sometimes tidak .
pelik kali ya kami . pandai bergaduh . tapi tidak lama . hari ini bergaduh besok macam buat bodoh sudah thu .
macam x pernah kami bergaduh . bagus lah bha kan . :)
ily lah pemilik hati .
isk . tiada lah sudah thu .
:)


aku kali nhe ah bukan jenis yang kuat memikir bha . aku ada masalah aku tanya kenapa ? kenapa begitu ?
tapi tidak mahu pikir dalam-dalam minta jawapan . biar jawapan yang datang sendiri sama aku .
bukan aku tidak pikir langsung tapi mahu pecah kepala aku pikir bha .
macam rite now nhe . aku tidak tahu apa hubungan kami nhe ah . tidak tahu arah tuju dia .
aku pikir . aku tanya dia . tapi jawapan yang sama .
so aku kasih biar jak lah benda thu jalan sendiri .
biar feeling aku handle . biar lah suma berlaku secara spontaneous .
bukan rekaan semata-mata .

honestly aku start penat pikir benda macam ini sejak sama EX aku . aku penat pikir aku nhe sudah cukup baik sama dia tapi napa dia x hargai aku langsung ? kenapa hubungan kami macam ini ? kenapa dia sanggup buat aku begini ? kenapa mesti aku yang kena ? aku baru jak mahu bahagia tapi benda suda jadi macam ini . kenapa ? aku penat mahu pikir ini semua . kenapa aku masih tidak boleh kasih lupa dia ? kenapa aku tidak boleh move on ? kenapa aku tidak boleh bahagia macam kawan aku ? kenapa aku lemah ini ? kenapa dia cari aku tapi akhirnya kasih tinggal aku ? kenapa aku tidak buli bahagia ?

banyak lagi pertanyaan aku ini . tapi tidak juga terjawab . maybe adalah separuh dari soalan itu terjawab sikit . tapi biasa lah bro . jawapan standard . 

  tiada jodoh .
aku mahu cari jawapan sciencetific bha .
tapi hakikatnya tiada kali kan . so aku penat mahu cari jawapan . jadi aku tidak mahu banyak pikir dan biar jak benda itu terjelas dengan sendirinya . :)


amin . :)



MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: