Sunday, May 8, 2011

I CALL THIS STUPID DAMN FUCKIN ~

so tadi KAERUW text aku ~ yup ! mula=mula pasal plan kami mahu jalan . aku , dk , nana , nova . teman konek lah bah . hepi sudah nhe sebab aku dapat jalan sama besties aku ! c DAYANGKU NORASMIDA dan NUR'VIVIANA NASIR SYAM ~
tetapi tetiba he spoiled my mood asking about that fuck damn boy . AYONG ~ dia blok aku sekali lagi . i know bukan dia tapi kasi biar seja lah oke . memang aku tidak kisah . tidak mahu ambil peduli lagi . sakit hati ? yup ~ memang aku sakit hati . memang aku benci . aku benci sama DIA ! 
c KAERUW tanya lah about blok thu . since kejadian blok thu aku betul-betul benci dan meluat sama EX aku nhe . even nama dia pun aku tidak mahu sebut bah ~ cukup tidak mahu . aku cuba untuk elak perbincangan pasal EX aku thu tetapi c KAERUW terus menerus menekan aku . ask this . ask that ~
sampai c KAERUW give me this text ~ shock actually .

why you pushing up yourself ? macam kau sengaja kasih bantut diri kau supaya tidak jadi matang .
i dont understand ! tidak boleh kah buat selamba ? ALLAH ada bah ! apa kau mahu marah-marah dan sakit hati lama-lama ~

dia tidak tahu bah . so aku sabar dan teruskan dengan andaian dia . kau mahu tahu kenapa aku tidak suka sebut nama dia ? suka marah-marah dia ? suka sakit hati sama dia ? SUPAYA AKU BENCI DIA ! bila aku benci dia aku tidak akan mudah menangis ~ terjatuh sekali lagi . aku buat supaya aku MOVE ON ! macam yang selama ini kamu suruh aku buat . kamu fikir aku suka kah marah-marah ? sakit hati ? benci ? kamu fikir aku suka ? TIDAK ! aku buat supaya aku tidak berharap sama dia lagi . supaya luput bah nama dia di hati aku . kamu pernah faham kah ? AKU BENCI DIA ! aku benci sama orang itu ~ apa yang aku mahu ialah MOVE ON ~ supaya kamu tidak fikir yang aku nhe tunggu dia lah . aku nhe masih sayang dia lah . masi terkejar-kejar dia lah . 

why im pushing myself hate him ? why ? sebab aku tahu dia bahagia . aku tahu dalam hati dia tidak ada aku lagi . aku tahu antara kami tidak akan ada perhubungan khusus lagi . aku tahu bha ! aku tahu sudah di mana jalan cerita kami . di mana penghujung kami . aku tahu ! dan satunya jalan ialah aku terus membenci dia .

AKU BENCI DIA ! AKU BENCI LELAKI !
kawan aku cakap aku kejam . suka-suka hati aku sahaja mahu layan lelaki-lelaki thu . bila aku mahu aku ambil . bila aku bosan aku buang . KEJAM ? kamu rasa cukup kejam kah aku sama lelaki-lelaki yang tidak guna thu . cukup kejam sudah ? oh aku rasa tidak ! kamu fikir sakit aku nhe tertanggung sudah kah ? berbalas sudah ? belum lagi . 

kenapa 8 bulan yang lalu aku tidak terus benci dia ? kenapa baru aku sedar ? kenapa baru aku benci dia ? sebab apa ? sebab SAYANG ! sebab SAYANG aku sanggup tunggu dia ! sebab SAYANG aku sanggup kena maki  kena tampar oleh kawan aku ! sebab SAYANG aku sanggup kasih bazir airmata berharga aku nhe ! dont u think it stupid ? dont u think ME 8 months ago is stupid ? 

GUYS IS SUCK . LOVE IS SUCK .
I HATE IT SO DAMN FUCKIN MUCH !

perasaan aku . tingkah aku . perbuatan aku . perangai aku . dendam aku . benci aku . 

SEMUA GARA-GARA BENDA BODOH INI .
SEMUA GARA-GARA EX AKU .


aku terima kasih if kamu mahu bagi pendapat atau nasihat . tersangat terima kasih , aku hargainya . biarkan aku begini dengan cara aku . aku buat sebab aku tidak mahu terjatuh lagi . aku tidak mahu menangis ~ sakit hati . heart broken . tidak mahu . 

ONCE AKU KELUAR DARI BENDA YANG MENYAKITKAN NHE TIDAK AKAN MUNGKIN LAGI UNTUK AKU KEMBALI .

I DONT WANT TO TAKE A RISK . I DONT WANT PAIN . IT HURTS . 

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: