Tuesday, May 31, 2011

spontaneous moment

hari ini ada kejutan bha buat aku . eseh ~ sesi lawatan mentua ke rumah . wah ! perasan gitu . ahah .
sesi menilai bakal menantu . aha . acah sahaja . 
tapi betul bha . kuyak aku oleh dayang . kena kasih kenal sama bapa dia . adui . 
kena kasih main-main . merah muka aku kick .
masuk bilik terus bertapuk .

dad dia bagi i something lagi . malu eh . masuk bilik terus . buat buduh sama lappy .
then buat plan mahu main boling . first aku tidak kena bawa . tapi sengaja lagi nhe dorang call ehem suruh datang . eseh . pikir hairan . ahha ~

sampai di CP bukan terus masuk . straight terus pergi jalan solo-solo . kena tanya bilang dari tandas . menipu benor minah nhe . :) 

tetiba lapar . cakap sama kakak aku . dia bagi permission pergi dating . so berangkat lah aku sama dia pergi makan . makan nasi ayam jak . tidak sedap . aha ~

kelajuan bha berjalan dan spontaneous tangan di genggam . gugur jantung kita lai . :)















































































pic terakhir  

























macam taik-taik nhe . aha . tidak bha . suwetttttttt ~ 
yang lain simpan dalam hati . tidak boleh tahu . 
:)
bawah umur kamu .









MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: