Thursday, June 16, 2011

13 JUNE 2011

tarikh keramat ini . aku kapel sama apis . :) 
selepas mahu dekat satu tahun single . ada lah kapel tapi ndu bah tidak sampai seminggu brek . so aku tidak menganggap itu kapel lha oke 

yeah bebeh . bunga-bunga hati aku . bahagia bah aku sama dia . no doubt lha . 
sampai aku berfikir kenapa aku tidak pernah rasa bahagia macam ini bila sama ex pujaan hati aku ?
tapi derrrr cerita lama oke . tak nak bukerrr lerrr :)
bosan . bosan . 

tetapi sayangnya sesetengah pihak tidak suka . bukan sesetengah lah . tapi seorang :)
tapi aku suka dia bha . kalau hati sudah suka apa nak buat lagi .

tak nak lerrr cerewet sangat nhe . 

yang penting aku selamat bila sama dia .

dua sahaja aku minta sama dia :

+ jangan ada dusta 
+ jangan ada dua 

cukup sekadar itu :)







yeahhhh . i love youuuuuuuu :) tidak tahu sampai bila ini hubungan yang penting aku sudah boleh move on dan biar hubungan ini berjalan ikut cara dia sendiri :)

adios amigooo . 


MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: