Saturday, June 18, 2011

harus mengerti :)

fuh . lately bah kan aku merasa sedikit tersisih dari besties aku semua .
aku faham lah kali kan mereka sibuk .

kadang terbit rasa cemburu kepada mereka kerana di takdirkan bersama sekali lagi .
tinggal di hostel yang sama lagi -_-

cemburu babe . cemburu . betul aku merasa tersisih bha oleh mereka .
tetapi aku tidak akan biarkan perasaan aku ini mengusai aku .

aku mengerti mereka tidak punya niat untuk buat begitu .

aku harus faham KAMI bukan lagi seperti di sekolah menengah .
semua pilih jalan sendiri . aku harus faham persahabatan kami di sekolah menengah dahulu dan sekarang adalah berbeza . completly berbeza :) 

itu satu benda yang aku harus faham . kawan datang dan pergi .
lama-lama benda ini akan menjadi perkara biasa bagi aku .

tapi aku yakin persahabatan kami bukan macam itu .
kami lebih dari segalanya .

biar kami lupa bertanya khabar .
walau kami tidak spending time together a lot macam dulu .
tetapi kami tetap kawan macam dulu .

aku rasa itu yang tidak akan berubah dari dulu hingga kini :)

yakin kan aku benda ini akan kekal macam ini .

pp . dk . nana . ely . ayu . tj . xiaxia . 

tidak di lupakan paklong :)

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: