Sunday, July 10, 2011

julai memberi kesan sama aku -.-

hai bitch :)

lama tidak MENGupdate blog right ?
banyak benda terjadi sama aku .

bulan 7 banyak bagi kesan sama aku . aku balik-balik ingat EX aku . aku tidak tahu kenapa mesti memori berulang kembali ? kenapa lha thu ah ? 
mungkin sebab bulan 7 nhe adalah bulan yang istimewa dalam hidup aku . 

14.07.10 hari paling speacial . hari yang buat aku gembira dan juga menangis . :)
aku kalau dapat aku tidak mahu ingat lagi nhe semua . aku mahu buang jauh-jauh .
pikiran aku sentiasa sama kenangan kami thu .

aku cuba untuk tidak biarkan benda nhe menguasai aku .
aku tahan diri aku .
malam if aku sepi mesti aku teringat thu .
ada seja benda yang buat aku teringat .
aku fikir aku sudah lupa .
aku fikir dengan adanya ' orang baru ' aku sudah ' MOVE ON ' .

tapi baru aku sedar secara fizikalnya aku memang nampak sudah move on . terus kan hidup . lupakan dia . bahagia sama orang lain . 
tapi dari segi HATI aku ternyata belum lagi lupa sama dia .
perasaan aku .
macam  aku sedar yang sebenarnya aku masih menunggu dia .

KAU tidak tahu kan aku rindu sama kau . kita nhe ibarat satu tinggal 1 FLAT tapi tidak pernah berjumpa langsung . berita baik bagi aku sebab aku memang tidak mahu jumpa kau . selagi aku boleh mengelak dari berjumpa kau aku elak bha . betul aku elak .

berita buruk ialah bila aku rindu sama kau . tapi aku yakin aku boleh cegah benda nhe :)

bulan 7 ! bila lha kau mahu berakhir ? 
aku tidak mahu terikat sama kenangam lalu lagi bha .

dia bahagia . bagus lha . :)

aku pun mahu bahagia juga .

sekuat mana hati aku mahu sama kau . sekuat mana aku mencuba untuk kembali sama kau . 
biar pun mungkin pada masa depan akan ada peluang kita kembali bersama .

tapi bagi aku cukup sekali . cukup sekali . biarpun waktu itu tidak lama tapi cukup sekali . aku tidak mahu kembali sama kau lagi . EX biar lha kekal menjadi EX . 

itu bukti kau tidak cukup baik buat aku . walaupun aku merasa bila bersama dengan kau . aku rasa bahagia . lengkap . tapi tidak mungkin thu aku mahu kembali sama kau .

aku mahu menghargai orang . tidak hanya kaku dengan kenangan kau .
walaupun lelaki yang aku cari mesti ada ciri-ciri kau tapi aku mahu orang yang lebih menghargai aku .

dan kau bukan yang terbaik bagi aku . :)

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: