Saturday, July 30, 2011

THIS IS WHAT I CALL HAPPINESS :)

oh yeah baby :) 

bad news lah duluan ah :

kemarin plan hari jumaat jumpa itu buipren .
awal ini aku bangun jam 6 sebab mama aku mahu pergi tamu sama makcik aku .
so makcik aku suruh jaga jualan sekejap di bawah .
nah ! tiba-tiba aku ternampak satu susuk tubuh yang aku kenal dan lama sudah menghilang dari pandangan mata aku . shit ! KEKASIH LAMA oke . -.- 
time-time mahu jumpa si buipren bah aku boleh-boleh nampak dia . busung betul !


aku jumpa si buipren kan sejuk hati aku ini :) geram aku tinguk dia semalam . ahaha
rindu eh . 

spent a whole day with him buat aku rasa bahagia ini :)
cara dia jaga aku . eseh . kalau bisa aku mahu teriak bha ini 1 dunia aku bahagia .

whatever . no one care :) ahahah 

semalam kan gara-gara lambat pulang bas pergi sepanggar tiada sudah bha . 
hampir aku membuat kerja gila oke .

mahu naik motor dia hantar aku pulang . HAMPIR SUDAH OKE ! 

nasib kebetulan ada itu bas . tinggal satu seja . nah kelam kabut nhe lari pergi berebut sana . 
lucu bha :) aku salam tangan dia duluan sebelum pulang . sempat lagi oke . 

i love you sayangg . 

p/s : aku belum mandi dari semalam sebab ada bau dia kan . aha . minyak wangi dia aku ambil then aku pakai di baju aku . wangi bha . kiut aku ! aahha . then 1 more things baby : aku boros gila babi . aku shopping mahu rm300 juga abis oke . so shit ! =.=

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: