Saturday, November 26, 2011

10 more DAYS

10 hari lagi aku berada di bandar lawas ini kemudian aku akan pulang ke KK untuk selamanyaaaaaa . Yippi ! Gembira betul aku . Tak sabar mahu pulang . Hari ini nothing interesting happen cuma semenjak tiga menjak ini aku bahagia sama pemilik hati . Memang selama ini bahagia pun sampailah tadi petang . Kemudian pergaduhan terjadi . Taklah besar sangat tapi memang menyakitkan hati masing-masing . No harsh word . Just gaduh-gaduh entahhhlah . Tak tahu nak tafsirkan . The most importantly aku tersangat penat , mengantuk dan tidak ada mood . Tak mahu saya text kau . Biar kau yang pujuk saya . Kalau tak mahu pujuk tak apa lah . Manja pula aku ni . tak sukalah gaduh sama you . Tak best ! Me mahu kita loving-loving jer . CEhwahhh ! Manja betul aku ni . Hehahohuhahehahohuha ( new style of laughing ) . Tak lucu pun . Tak ada mood aku ini tapi masih aku mahu melalut mengarut di blog ini . Kalau boleh aku post apa yang terlintas di minda aku . Peduli kamu binggung membaca .

One more thing , aku gunting pendek sudah rambut aku . Arghhhh ! Sayangnya tetapi sayang aku cakap cantik rambut aku pendek . Dia suka tengok . Aku pun suka lah . E tak ada mood aku . Sayang jangan tak pujuk me ah . Habislah you nanti ne . Panjang lagi ne rajuk me . E geli aku sendiri baca post aku ne . Bodoh betul aku ne . Datang sudah gila aku . Blablablabla ~ tolong sambung ayat sendiri . Malas aku menulis ne .

p/s : Tak mahu lagi aku pisah lama-lama macam ini . Jauh betul . Tak suka ! First dan last aku berjauhan dari sayang aku , family aku dan bitcyy aku . Muahmuahmuah . I love you all terutama sayang aku . I love you so much more than you know . Macam bintang ! 
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: