Thursday, November 10, 2011

2 HOURS 30 MINUTES WITH YOU ♥

Hei blogger , para penonton , para pembaca atau blogwalkers atau mahu aku cakapkan lagi kepada SAYANG AKU  :) me tahu you baca blog me kan ♥  . Aku baru sahaja pulang dari KK  dan sangat penat tetapi bagi aku hari ini sangat special . Taklah sangat tetapi walaupun cuma sekejap berjumpa dengan pemilik hati tetapi tetap detik paling berharga buat aku .



 ♥ MY FAVOURITE TIME IS WHEN IM BY YOUR SIDE SAYANG 





 Walaupun pertemuan tadi sekejap-sekejap ada detik macam mahu bergaduh , mahu menangis tetapi kalau boleh aku tahan . Aku tidak mahu waktu berharga kami dibazirkan dengan pergaduhan :) Ambil gambar lagi kami . Aku tak dapat upload sekarang sebab takda cable dekat sini . Nanti karang aku upload gambar kami yang sekarang menjadi wallpaper di handphone aku . Coming soon this sunday adalah MONTHSARY kami . Mahu masuk 5 bulan sudahlah bulan ini . Hmm . Yes ! Ini adalah pertama kali aku dalam perhubungan yang panjang . 5 bulan ? Mungkin bagi kamu setakat bah kan 5 bulan ? :) Tetapi bagi aku special . I love him so freakin much . So in hell love with you  ♥ .




   
 
p/s : Dear sayang :) i love you this muchhhhhhhhh macam bintang . You tahu juga kan me selalu cakap me sayang you macam bintang sebab bintang tak boleh dikira . Jiwang ! Hahaha . Me minta maaf if kemarin , hari ini dan lusa me buat you sakit hati . Me tiada niat pun macam tu . Rasanya kita hanya bergaduh bila dalam handphone sahaja . Maksud me bila kita jauh . Hmm :( Sorry ! I Love You So Much sayang . Me harap you kasih maaf me . 

 

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: