Tuesday, November 29, 2011

Awal pagi

Awal pagi sayang aku sudah text aku . Semalam aku cakap sama dia tengok blog aku . Cute ne . Tadi pagi dia cakap sama aku blog aku tidak cantik . Biasa-biasa sahaja . Aku memang mahu yang simple . Tak payah pakai banyak-banyak gadjet . Macam PP ( my bestfriend ) cakap lambat mahu loading kalau terlalu banyak gadjet . So biar macam ini . Simple and nice . Tak semak mata mnemandang tetapi masih aku tak puas hati dia cakap blog aku tak cantik :( Tapi sebenarnya aku mahu dia nampak perkataan bergerak tu . Cute kan ? Cute . Cute . Gosh ! Deeply in love with him .
Macam malas aku mahu kerja hari ini . Jam 9 aku masuk kerja sudah . Terpaksalah sebab hari ini ada fuction Jabatan Hutan . Group Check in paling aku malas sebab takut aku double check in orang nanti . Disebabkan masih awal so aku berblogging seketika dan makan bekal aku ne . Sedap biarpun simple . Kalau sebelum ne aku tak berapa suka ikan masin . Sekarang sanggup mencari-cari ikan masin . Kalau sebelum ne di rumah aku makan ikan hasil pancingan mama aku tiap hari nah sekarang mencari ikan sudahh . Muak aku makan makanan hotel . Ayam . Ayam dan sekali lagi ayam . Nanti tengah hari tak tahu pula apa lauk . Tapi tak mahu aku makan . Aku makan biskut sahaja . Hmm bosan sangat .

Ok pergi dahulu . Jam pun 10 minit lagi jam 9 . Aku belum lagi ready apa-apa . Kasut belum pakai . Baju belum tack-in . Benci aku mahu tack-in baju ne . Ok i love you sayang :)
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: