Saturday, November 12, 2011

NASYID

Hei pembaca :) semalam aku baru sahaja pulang dari pertandingan nasyid se-Borneo di Kuala Lawas Sarawak . Wakil Hotel Seri Malaysia . Baju nasyid kami sangat cantik . Kena sponsor oleh bos hotel terus jadi hak milik ah . Bukan pinjaman lagi . Mantap tu . Tadi nasyid kami sepatutnya peserta ke-4 membuat persembahan tetapi di tukarkan kepada peserta ke-3 . Bila coach bagitahu shock gilerr tu babe . Bergegar atas pentas . Microphone pun jauh dari mulut tetapi mantap . Lagu original . Main sendiri pakai alat musik . Group lain semua pakai minus-1 . Smartlah group kami . Walaupun ada yang slack tetapi teruskan sahaja perjuangan di atas pentas . Last-last lagu baru ada confident . Punya buruk . Penat kaki aku . Sudahlah hujan lagi semalam . Basah itu jambatan . Dengan confident aku berheels naik atas pentas ne . Nasib baik tak jatuh tetapi bengkak juga kaki memakai heels . Malam ini kena pergi lagi dekat situ tetapi tak jadi sebab malam ini aku kena ambil overtime sebab ada function dinner dekat sini . Pulang lewat lagi sekali . Oh gosh ! Tetapi tak apa asal duit masuk walaupun setakat berapa ringgit :) Bengkaklah mata tak cukup tidur lagi ini . Dahlah tadi pun susah betul mahu bangun pergi kerja .


Got to go people . Aku mahu makan then search some lirik dan pergi briefing untuk function malam ini . Next week aku pulang KK ok . Dan esok aku kerja . Takda offday sebab ganti aku cuti khamis lalu :) Sayang i love you . 
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: