Tuesday, November 8, 2011

NOT BAD ;)

Hari ini masuk 3 minggu sudah aku dekat sini . Tak lama lagi nak masuk 1 bulan . Macam aku rasa masih lama lagi mahu datang tu 2 bulan . Hmm :) . Tetapi makin aku lama di sini makin aku biasa sudah sama orang dekat sini . Mula-mula memang awkward kan . Biasalah orang baru jadi orang melihat pun lain-lain jua . Banyaklah sudah aku kenal di sini . Boleh dibawa bercakap sudah aku . Tidak lagi malu-malu . Tetapi itulah bosan sudah aku dekat hotel ini . Time offday pun pergi hotel juga . Ikut ' guardian angel ' aku kerja dekat sini . Tak boleh sendiri-sendiri dekat rumah sebab menakutkan bah . Aku ni dari pagi kerja dekat hotel ni . Tahu kamu jam berapa aku balik walaupun sudah habis kerja ? JAM 11 MALAM ! Penat aku . Tolong ' guardian angel ' aku buat kerja lagi . Dulu time sekolah aku paling benci matapelajaran accounting tetapi sekarang aku tolong-tolong ' guardian angel ' aku buat account . Boleh tahan lah kick dia . Pening kepala nampak nombor besar-besar .
Satu hal lagi , muka aku makin teruk . Dahi aku bah yang tak pernah-pernah timbul jerawat boleh-boleh timbul dah . Banyak lagi tu . Padahal baru sahaja aku pulang KK hari tu dan EX aku tegur aku makin lama makin cantik . Hahaha :)  ♥ Ini mungkin akibat teguran dia kali tu . ' Guardian angel ' aku cakap mungkin sebab air . Air apa ? Takkan air kat rumah tu tak bersih ? Mahu cakap stress ? Tak juga . Kerja dekat sini taklah berat sangat . Paling sibuk pun bila ada function . Mungkin juga stress mahu pulang KK kan :)

Ok . sampai disini sahaja coretan kali ini . Aku nak pergi latihan nasyid :)
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: