Sunday, November 6, 2011

something in somewhere

Bermula kehidupan baru aku dia bandar kecil SARAWAK . Hmm sangat membosankan di sini . Aku berhari raya pun di sini juga . Sekarang pun tengah online update blog ini . Ubah blog ini . Delete post lama . Tukar tulisan . Semua aku buat baru . Rindu aku sama kamus emua . Sama family aku . Sama baby bitchy aku . Dan juga sama sayang aku :) Aku tidak sabar mahu pulang SABAH . Aku tidak sabar mahu pijak 1B dan CENTREPOINT . Aku tidak sabar mahu lihat barang baru . SALES ! SALE !
Tolong cepat 2 bulan . Aku tidak sabar hari terakhir aku di sini . Aku kemas barang aku semua . Masuk dalam beg . Ucap semua orang dekat sini selamat tinggal tanpa rasa sedikit pun kesedihan di mata aku tetapi sebaliknya kegembiraan berjumpa dengan kamu semua . Aku tidak sabar ucap BYE LAWAS ! Sejujurnya aku benci di sini . Aku tidak berniat langsung mahu berjalan-jalan di sini . Aku mahu lepas habis kerja aku tidur dan mengharap bila aku bangun sudah hari terakhir aku di sini . Saat ini aku rindu sama sayang aku .

Please cepat 2 bulan . Aku mahu pulang ;')
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: