Tuesday, December 27, 2011

5 kg

Apa maksud tajuk aku di atas ? Apa yang 5 kg tu ? Sebenarnya hari ini kak aku pergi KL so aku dan dia bertaruh bila dia pulang sini 31.12.2011 berat aku akan turun 5 kg . It means dalam masa 4 hari aku kena turun berat badan . Kenapa mahu turun ? Sebab kebelakangan ini kerja aku makan . Makan dan makannnnnn . Mulut aku tak pandai berhenti mengunyah dan perut aku tak pandai kenyang . Shit man ! Tak boelh pakai ketat-ketat lagi . Nampak perut buncit asal makan . Hahaha . Babss sungguh =_= . Aku ikut diet nenek aku ne ah sebab nampak macam diet dia berkesan . Imagine from 74 kg turun pergi 63 kg . Wow ! Unbelieveable grandma . Dietnya senang sahaja .

Pagi : sarapan paling wajib untuk metabolism kita .
Tengah hari : Makan nasi sedikit sahaja dan lauk banyak terutama sayuran .
Malam : Tak payah makan nasi . Lauk sahaja .

Nampaknya malam aku kena berpuasa makan nasi lah ni . Orang melayu bah aku ne mana boleh hidup tanpa nasi . Menyusahkan betul kalau metabolism aku tak cepat ne . I hate . Tak mahu diet nanti gemuk . Sudah gemuk nanti manatahu boyfriend aku lari kann . Haha . Tapi aku yakin tak sebab dia juga yang suruh aku makan banyak-banyak . Adui boyfriend , i love you . Thanks for accepting me seadanya . Result next 4 days aku akan beritahu kamu ok . Tunggu sahaja . Lek lerr bro .

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: