Friday, December 23, 2011

Birthday Girl

22.12 merupakan bitrthday aku dan aku tersangat gembira kerana birthday aku tahun ini semuanya lengkap . Pemilik hati bawa aku berjalan sempena birthday aku tetapi setakat 1B jerr . Paling awal datang lah kami tepat jam 10 pagi . Siap terpacak sedia di depan panggung wayang ba padahal belum buka lagi . So sementara itu aku  bawa dia cari teddy bear . Aku mahu beli dan terjumpa dekat atrium 1B tu . Tinggal satu sahaja terus kasih keluar duit dan beli . Sementara itu simpan dekat sana dulu nanti pulang baru ambil . Lepas itu pergi lagi panggung wayang masih juga belum buka . So lepaklah depan panggung tu sampai buka terus direct pergi beli tiket .  Niat mula-mula mahu tengok Alvin and The Chipmuck tetapi terdengar di radio wayang baru Suatu Malam Kubur Berasap . Belilah tiket jam 1.05 petang . Sementara tunggu masa tu kami pergi makan di APPLE . Kesian bah dia :( Dia mahu makan terung dan ada ni lauk terung cuma tinggal sikit tetapi tak juga dapat sebab ada perempuan tu dah duluan ambil . Aku pun terikut kecewa juga . Habis makan terus pergi Kbox . Punya mahal Kbox 1B dan first time lagi aku pergi sana tu walaupun kaki ini beribu kali sudah melangkah 1B . Aku menyanyi dan dia pula tidur . Boleh tahan juga dia tidur bising-bising sana . Sumbang teriak aku nyanyi pun lelap juga dia . Aku kasih bangun pun payah benar . Tengoklah kami wayang ini dan aku gerenti sama kamu ah wayang Suatu Malam Kubur Berasap tak best . Macam menyesal aku tak pilih Alvin tu . After that kami ambil patung tu dan pulang . Kesimpulannya aku sangat seronok semalam .
Dan sebenarnya juga ada sedikit kecewa kerana ada sesetengah orang tak wish aku . Bukan tak wish tetapi lambat . Ayu lambat wish aku dan aku fikir dia juga terlupa sama birthday aku . Sekali aku buka Fb dan ternampak inbox datang dari dia happy aku terus . Lengkap birthday aku tahun ini . So happy ! Semua orang tersayang wish aku . Thank you everyone terutama pemilik hati aku Mohd Hafiz bin Amit . I love you so much more than you know sayang .


p/s : Fakta : nama teddy bear itu adalah Mr.H dan besar dia adalah sebesar adik lelaki aku 5 tahun  . Berat dia pula seberat 10 kg . Rindu sudah sama Mr.H . Tak sabar mahu pulang rumah dan peluk dia kuat-kuat . Lots of love reader .
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: