Thursday, December 29, 2011

Minta maaf

Pagi-pagi bangun pergi kerja dengan mata aku yang bengkak ni ahh . Mahu bukerr pun tak dapat . Kenapa bengkak ? Sebab semalam aku bergaduh sama pemilik hati . Sudahlah mata aku macam mata panda sebab selalu lewat tidur dan sekarang di tambah lagi aku menangis gara-gara sikap aku yang keras kepala, egoistic, selalu mahu menang . Bukan macam lagi tetapi  memang panda sudah mata aku  Memang macam sial bah perangai aku ne . Bersyukur sudah aku dapat dia tu .Ya Allah , janganlah kau hilangkan dia dari aku gara-gara sikap aku ni . Beri aku satu lagi peluang untuk buat dia bahagia . Aku janji akan jaga hati dia buat dia bahagia . Aku janji aku akan ubah sikap aku yang kuat pemarah ni . Aku janji aku akan lebih menghargai dia . Aku janji akan lebih memahami dia . Aku akan buang sikap ego aku ni . Sayang, me minta maaf sangat-sangat sama you . Insyaallah selepas ini me akan berusaha berubah sikap me sama you . Kesian you banyak bersabar dengan me . Minta maaf . Me tak mahu kalau kita tak bersama lagi punca dari diri me sendiri . Me tak mahu you cari lain :') Me minta maaf sayang .
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: