Monday, December 5, 2011

Tergugat Rasa Ini

Semalam benda ni aku mahu post di blog tapi malar aku lupa :( Semalam aku buka fb Dia . Kira mahu spotcheck lah . Tengok notification ok . Inbox not so ok . Ternampak dia berinbox dengan kawan ex dia . Dari awal aku baca benda tu dari bulan 5 tahun ini . I know lama sudah tetapi kenapa juga dia tidak delete . Sakit hati dia cerita mereka lama sudah . Bertahun sudah hubungan mereka lepas tu paling aku cemburu membakar hati ialah nampak ex dia pernah juga buka FB dia . Sakit sudah hati aku ni . 
Tadi aku bagitahu dia pasal benda ni . Dia cakap tiada apalah  sudah tu . Dia milik aku jak . Cehwahh ~ Sempat lagi . Haha . Betulah tu tapi otak aku ni gila berfikir sampai mana hubungan ni bertahan bah . Takut aku mahu fikir . Imagine lah tarikh chat tu bulan 5 . Aku kapel sama dia bulan 6 . Time aku kapel sama dia masih ladi dia kapel juga dengan ex dia tu . Sekarang kira-kira mereka berapa lama sudah ? 4 tahun lebih sudah kali kan . Aku tak takut bah kalau dia belum lupa ex dia . Aku bagi lagi dia waktu cuma aku tak mahu nanti bila sama aku atau di belakang aku dia masih teringat ex dia tu . Aku ok kalau dia terus terang . Dia cakap dia sayang aku sahaja sekarang ni . Aku sahaja perempuan di otak dia . Tapi masih tak dapat aku terima . Masih tergugat sama kes hubungan ini bertahan sampai mana atau tidak . Tapi fikir benda senanglah kan . Aku pun tak mahu rumitkan otak aku ni . Biar benda jalan sendiri lah kan . Panjang hubungan kami atau tidak berserah sahaja lah . Kalau masih boleh aku pertahankan aku pertahankan tapi kalau things get worst then up to GOD . Paling penting doa aku kami sama-sama sentiasa :) Ok sudah kami ni . Tak lagi gaduh . Dia sedapkan hati aku sudah . Terus datang lagi ujian baru iaitu aku buka FB tak bagitahu dia . Patutlah tak reply text aku . Marah pasal aku buka FB dan tukar pasword FB aku . Biarlah bah . Dulu you tak pun larang-larang ex you buka FB :( Lain sudah me rasa ni . Betul lain sudahhhhhh . Tergugat rasa ini . Oklah . You marah me marahlah . Me tunggu you text me . Tak mahu text you . Tak mahu ganggu you . Kbai :( 

p/s : mahu packing barang . Tomorrow aku pulang Sabah . Bye .

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: