Sunday, December 11, 2011

With him







Tadi aku going out sama dia . Dia belanja makan pizza di CP . Tetapisikit sahaja aku makan sebab minggu ini masuk dua kali sudah aku makan pizza . Meluat aku . Mahu muntah pun ada ni . Sweet lah bah . Bergambar lagi kami . Macam kopi susu pula kami . Dia hitam sudahh . Entah kenapa boleh hitam padahal bertugas tengah malam juga . Kesian dia . Demam-demam pun sanggup juga mahu bawa aku pergi makan . Kebetulan semalam aku teringin mahu makan aiskrim . Minta dia hantar tetapi dia sakit . So hari ini dia tunaikan keinginan aku . Yeahh sayang :)

Then dia bagitahu dekat aku ada sale patung bear . Gosh ! So gembira . Teringin sudah mahu . I dont care kena kasih beli atau aku beli sendiri pakai duit aku . Yang penting i want what i want . Mahu juga itu benda . Hot stuff ! Memang ada dalam senarai list aku tahun ini . Harus di tunaikan . So pujuklah dia bagi kad ATM aku . Dia pegang sebab sikap boros aku ini . Betul lah sejak aku habis belajar ni aku kena berjimat . Kena ada stok money . So dia simpan supaya aku tak boros tabur duit . So sweet !

So jam menunjukkan dia harus pulang sebab dia tapaukan pizza untuk family dia lagi . Time on the way mahu naik ' tangga bergerak ' tu . Hampir-hampir dia terpeluk perempuan depan dia tu . Besar mata aku melihat . Panas hati aku . Aku ok kalau dia setakat mahu mengurat perempuan untuk buat aku cemburu . Aku tahu hati dia cuma untuk aku . Tapi ini hampir terpeluk . HAMPIR ! Kick ! Marah aku . Terus minta lepaskan tangan . Tetapi sedar juga aku lumrahlah sudah kan lelaki walaupun ada GF tetap juga cuci mata melihat perempuan lain . Memang lumrah sudah kan . Kenapalah kalau lelaki tu cinta mati sama GF dia . Tetap juga mereka mencuci mata tu kann . So it fine . I dont mad at him anymore . Aku buat macam benda tu takda saja .

Its ok sayang tetapi please jangan buat macam itu lagi . One more thing , aku tidak tahu kenapa aku pandai takut sama patung besar yang dalam dia ada orang tu . I dont know why . Tadi dia bawa aku datang dekat pun aku tak mahu . Mahu bergambar lagi sama benda tu . Lagi aku tidak mahu . Menakutkan . Tutup mata dan tutup telinga aku limpas benda tu . Benda tu buat aku mimpi ngeri . Aku tak suka patung bergerak dan di dalam patung tu ada manusia . Kira macam manusia bertopengkan patung lah kan or manusia berbungkuskan patung ? Whatever . The important things in here i dont like it and really hate it .


p/s : deeply in love sama dia . Cantik gerhana tadi . Sekaligus aku berdoa sama pencipta gerhana bulan semoga aku sama dia kekal . Hubungan ini bertahan . Amin . By the way , its 2 am already dan aku masih belum mahu tidur . Sedangkan dia sudah di ulit mimpi kali tu . Semoga mimpi me lah sayang . Muahmuah . I love you this muchhhh macam uncounting star :)
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: