Tuesday, January 3, 2012

Azam 2012

Masuk tahun 2012 sudah kan . Maaf lambat sedikit ya . Hari ini sahaja 3 kali dah aku update blog kan . Terlalu banyak cerita bah :) So azam aku tahun baru ialah :



  • Mahu kerja dan kumpul duit banyak-banyak . 
  • Mahu hubungan kekal dengan pemilik hati . 
  • Family sentiasa sihat dan jangan ada pergaduhan lagi . 
  • Bff aku sentiasa masih ada bersama aku . 
  • Mahu dapat lesen kereta dan beli Myvi or Viva :) 
  • Of course shopping ( termasuk dalam azam kah juga ni ? ) 


Itu sahaja . Truth is kepala aku pening terlalu banyak kerja . Pening nampak huruf dan nombor kecil ini . Mungkin effect awal pagi makan coklat . Rahang aku pun sakit makan apple tu . Oh ya satu lagi azam baru aku :) Aku tidak mahu 2012 ni aku punya musuh . Kepada sweet enemy aku atau manusia-manusia yang tak suka aku tu minta maaf lah kalau aku ada silap . Jangan kamu bangga-bangga sana aku mengalah kunun . Tak salah kan kita perbaiki hubungan ini . Sampai bila mahu membenci oh ? Kalau betul aku salah besarkah salah aku ? Sedangkan Tuhan pun kasih maaf hamba dia sedangkan kita lagi setakat manusia biasa . Jangan juga kau sombong sana bah . Jangan angkuh . Maaf atas ayat kasar :) Peace no war .


MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: