Saturday, January 28, 2012

Haha ~ baru tersedar bila baca balik blog aku tentang wishlist 2012 :) Dekat sana aku ada wishlist Cincin Tunang pula kan ? Cincin dari mana kunun aku mahu minta tu ? Aku ni forever alone sudahhh ~ So abaikan tentang cincin tunang tu . Aku masih muda mahu bertunang or terikat . Bagus aku cari duit banyak-banyak untuk kepuasan diri aku sendiri . Banyak aku mahu beli kan . Aku mahu beli laptop then mahu apply streamyx or broadband . Then mahu apply lesen kereta lagi . Tak payah lah kereta duluan . Asal dapat lesen cukuplah .
Kamu mahu tahukah ? Aku kecewa sesangat sebab janji-janji kami selama ni terbiar begitu sahaja . The reason aku simpan duit jadi penjimat ni sebab dialahh ~ Kalau bukan dia yang membebel sama aku jangan boros , hold duit aku tidak bah aku jadi penjimat ni . Sekarang kalau mahu beli barang mahal berfikir beribu kali aku . Kalau dulu main beli jak . Harga tidak aku kisahh . Kalau aku dulu dapat duit Rm300 lebih boleh habis dalam masa satu hari . Imagine lah kamu ? Satu hari ? kadang tidak sampai setengah bulan duit aku sudah habis . Tapi sekarang sampai hujung bulan duit aku masih ada . Bukan sampai hujung bulan malah sampai bulan seterusnya masih ada walaupun cuma Rm50 . Masih bertahan tu ~ Pelik kan ? He changes me for good . So sekarang ni aku dah buat wishlist aku untuk tahun ni . Berharap aku akan dapat semua ni dalam tahun ni k . Doa dulu kamu . Cepat kasih Amin . Cepat ! Hahah ~ Amin :) Semoga aku menjadi wanita yang kuat hadapi cobaan dari Allah .

Dear hati , cepatlah kau sembuh dari luka . Tahniah masih berdegup untuk aku setiap masa walaupun aku tahu kau lagi parah sekarang ni . Tabahkan diri kau wahai hati . Aku akan sentiasa ada untuk kau membantu kau untuk terus berdegup :) iloveyouhati
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: