Monday, January 9, 2012

Kemarin aku berjumpa dengan pemilik hati aku :) Selepas berapa minggu tak jumpa . Maklumlah aku kan kerja sekarang . Mana boleh jalan macam dulu lagi . Kalau mahu jumpa jak jalan terus . Sekarang semua kena plan bila mahu jumpa . Dan paling malang ahad sahaja aku free . Teruk sangat ! Lagi teruk dari dulu :( Sedih sangatt . Kemarin have a blastlah aku sama dia . Tengok wayang lagi ' Sesuatu yang Tertinggal ' . Cerita hantu okkk ! Menakutkan sangatt . Sengaja dia mahu buat aku takut . Sudahlah aku ni kalau tengok cerita hantu sampai boleh bawa-bawa pergi mimpi . Bidaaaa jo !Teriak-teriak depan dia . Bikin malu bahhh . Kick ! Sampai dia tutup mata aku jangan tengok wayang tu . So suwettt ♥
Habis tengok wayang terus main game ahh . Seperti yang dia janjikan sama aku . Kami main game tembak-tembakk . Mahu main lumba kereta tapi rosak bahh . Then kena belanja makan MCD lagi :) so suwettt again ♥ . Hahaha .
Tiap pagi dia mesti sent text ' Good morning sayang . Me sayang you sangat-sangat ' . Totally memang dia paling sweet . Then dia cakap ' Me sayang you sangat-sangat . Tak boleh si lepas you dah ni sayang . Hmm ' . Ok ini sekali lagi palingg so suwettt ♥ . Me pun tak mahu juga lepaskan you cinta :) . Sekarang ini pun aku rindu diaaa sangatt . Tak boleh berpisah . Susah juga kan belangkas terpisahhh ni . Rindu tiap-tiap hari . Iloveyoualot sayang .





MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: