Tuesday, January 10, 2012

mOM Finds Out

Short sahaja blog hari ini ok . Maaf sangat kepada reader semua . Macam title di atas Mom finds out . Finds out pasal apa ? Apaaaa ? Jeng Jeng Jengggg . Trip lagi kan aku ni . Melambatkan !
Pc aku dekat tempat kerja ni kan wallpaper dia gambar aku sama pemilik hati . Gambar header blog aku ni :) Asal mama aku datang pergi meja aku terus aku buka web page unutk tutup wallpaper aku . Sekali tadi aku terclose semua pages dan Tadanggggg ! Teropot gambar kami . Takut-takut sudah ni kena marah tapi mama aku senyum-senyum jak bilang ' isk kau ni ! ' . Boleh-boleh dia bilang itu jak ~ Fikir aku kena marah . FUhhhh . Nasib baik . Sekarang tak perlu lagi aku tapuk-tapuk dari mama aku . Lagipun aku rasa mama aku memang tahu sudah aku ada boyfriend cuma tak tahu siapa . Tadi dia nampak sudah tapi tak ada komen apa-apa .
Aku anggap separuh masalah kami tentang hubungan kami ni kira selesai lah . Sekarang tinggal bapa aku lagi . Its sokayyy . Pelan-pelan lahhh .

Mom i love this guy so muchhh . He's the one i want to marry . He's the one who will be daddy to my kids :) . Dan untuk lelaki bernama Mohd Hafiz b Amit :




so suweeettt ♥

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: