Monday, January 16, 2012

Remember post aku pasal  Unexpected Things sebelum ini . Well pulang ja aku dari kerja kan memang aku tak dapat tahan sudah . Balik rumah terus masuk bilik menangis . Kasih puas hati aku tak dapat nangis dari pagi tu . Dia text aku tapi malas aku mahu layan . Bukan aku tidak mahu layan tapi time tu yang aku fikir pasal benda tu jak bah . Terus aku direct call besties aku . Aku menangis sambil bercalling sama besties aku . Aku nangis dan terus nangis . Besties aku risau sama aku . Tapi aku tetap cakap sama dia jangan risau . Aku ok ! Aku kuat bahh . Padahal sebenarnya mana aku kuat hilang orang yang aku sayang . Memang time tu aku fikir cara terbaik ialah lari dari dia . So aku tukar password facebook dan privatekan blog aku . Aku tidak mahu dia cari aku . Aku rasa lebih baik berpisah demi kebaikan semua orang . At least hubungan kami tak menyusahkan semua orang . Biarlah macam ni . Kalau ada jodoh tidak kemana juga tu . Ini yang aku sebut berulang kali untuk menguatkan diri aku . Aku cakap ' Ya Tuhan , tabahkan hati aku ' . Aku sedia sudah mahu lepaskan dia tapi aku tak ucap kata break tu . Aku diam diri jak . Menangiss dan menangiss . Imagine sampai jam 4 aku menangis . Text dia langsung aku tak rep .
Sampai satu text tu dia minta aku lepas kan dia . Well ini kan yang aku mahu ? Lari dari dia . Tapi aku tidak dapat bah . Betul aku tak dapat kasih lepas dia . Sakit hati aku . Tapi aku masih dengan ego aku . Aku cakap kalau dia mahu lepas aku , aku ok sahaja . Aku cakap untuk kebaikan semua orang . Time aku sakit pun aku masih mahu main sama ego aku .
Aku sayang dia . Aku tidak dapat imagine hidup aku tiada dia . Selama ni dia bimbing aku, ubah aku, jaga aku dan sentiasa ada untuk aku bila aku perlukan dia . Tapi macam pula kalau dia tiada dalam hidup aku ? Aku pun tidak tahu apa perlu lagi aku lalui benda yang sama time sama ex dulu . Kalau boleh aku tidak mahu lalui benda tu lagi .
Makin lama makin dia paksa aku bagitahu kenapa sama aku . Terpaksa juga aku bagitahu . Rasa macam tak adil aku buat dia macam tu . So aku bagitahu benda tu . Aku forward text tu . Aku tahu dia baca dan dia buat tak peduli bila aku tanya dia mahu buat apa . Perlu kah pisah demi kebaikan semua orang atau teruskan ? Dia cakap teruskan . Dia mahu sama aku . Tambah lagi aku menangis dengar ayat dia tu .


Sayang . Kita lalui semua benda ni sama-sama k . Me janji me tak kan rahsiakan apa-apa lagi sama you . Ada masalah kita bincang sama -sama . Me sayang you :'(


ILOVEYOUU

MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: