Monday, February 20, 2012

19.02.2012 sama dia ♥

Hei reader , aku sangat bahagia sekarang ni sebab semalam aku berjumpa sama dia . So sweet dan happy dapat berjumpa sama pemilik hati aku . Kami tengok wayang Ghost Rider lagi tapi tak fokus aku tengok sebab terlalu rindu sama dia kan . Dia kesiukan tengok wayang tu tapi aku kacau kacau dia seja :) Ngee , lucu ! Lepas tengok wayang , tak tahu mana mahu pergi . So pergi popular beli barang adik aku . Then plan mahu makan di Secret Recipe tapi tak jadi . Turun bawah merayau then mahu pergi Kbox kunun . Tak jadi lagi , turun lagi pergi merayau . Aku masuk keluar kedai mahu cari dress atau seluar jeans . Dia belanja lah . Hehe . Tapi satu pun tiada yang jumpa so naik balik pergi makan di Secret Recipe . Menjadi juga makan di sana kan . 


































So sweet kan sampai lupa mahu ambil gambar sama sama . Takpa next time penuh ni blog sama gambar kami dua . Eish ~ iloveyousayang . Btw , aku jual relod . Dan coming soon akan menjual kek . Tapi baby LE yang buat . Hehe



MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: