Saturday, February 18, 2012

Bad Friday ==

Okay , semalam aku pergi interview pembantu pentadbir awam . Tetapi belum sempat interview sudah aku pulang . Sebab ? Orang tu tak bagi aku interview sebab aku tak isi borang . Ceritanya , ada ipar sepupu aku kerja dekat sana dan dia cakap aku tak payah isi borang . Just datang mention nama dia dan interview jak . Kiranya aku ni pakai orang dalam . So aku mention name dia , tapi hampa sorang pun tak kenal . Punya malu ! Berkaca sudah mata aku ni . Kecewa bah . Bukannya apa . Tapi kecewa tak dapat tunaikan permintaan mama aku . Mama aku susah payah call orang tu , tapi dia tak sambut . Punya saya panas ! Then , aku call apis mahu kasih luah kekecewaan aku . Mahu nangis sama dia . Maklumlah ini first interview aku tanpa dia . Dia cakap aku boleh tanpa dia tapi buktinya tak boleh pun . Aku fail tanpa sempat interview . Interview aku yang lain semua sama dia . Tak pernah aku interview tanpa dia . Dia ada sama aku , masuk sama aku . Haii , macam aku boleh hidup tanpa kau kalau semua apa yang aku buat kau selalu ada . Aku sayang kau :) Aku mahu jumpa dia semalam , dia mahu tapi macam susah betul sama dia . Aku tanya mahu atau tidak ? Hahhh ~ Memang aku marah sampai hp aku hampas bah . Terburai bah hp aku gara-gara geram sama semmua ni . Kawan aku yang ambil hp aku dan pasang balik . Nasiblah hp ni tahan . Samsung kan . Bergaduh lagi sama dia . Cukup menyakitkan hari aku sudah . Last-last , pulang rumah dan tidur .Aku rindu sama kau pis . Jangan bah lagi kita gaduh . Aku tahu kau sakit dan aku pun sakit tiap kali gaduh . Aku tak mahu . Aku sayang sama kau :( Iloveyou apis . Kalu kamu mahu tahulah , mohd hafiz bin amit lah lelaki paling baik kamu pernah jumpa . Bagi aku , dia perfect sudah . Dia melengkapkan kekurangan aku . Bye ~
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: