Thursday, February 16, 2012

hACKED !

Paling ngam kan aku hacked FB dia . Sebab apa ? Sebab hari itu kan kami bergaduh jadi supaya dia tidak marah aku lagi , aku hackedlah FB dia . Aku plan mahu bagi Fb dia kalau dia tak marah lagi . Tapi rupanya dalam diam , dia pun hacked FB aku juga . Nah , masing masing lah kami menghacked . Masuk hari ni , dah 2 hari aku tak buka FB aku . Terus aku plan satu game , siapa tak minta FB duluan dia menang dan yang kalah akan belanja makan . Nah , semangat kami terus ni . Walaupun aku rindu sangat sama FB aku tetapi aku tidak mahu kalah . Aku mesti menang ini game . Dia kena kalah dan belanja aku makan . Haha :) Sweet an hami *sengau

okay , hanya short updating ini blog . Mahu kerja . Byebye reader . Ngee , muah iloveyou sama kau pis :*
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: