Friday, March 23, 2012

Mimpi dia tentang aku dan ex :')

Semalam dia call aku jam 2 pagi :) terus terbangun aku ni . Cerita cerita cinta kami . Kenangan kami lahh ~ bagitahu aku yang dia rindu sama aku . Hehe , so sweet sangat . But then , tetiberr dia bilang sama aku yang semalam punya kemarin ( 21.03.2012) tu dia marah sama aku . Aku peliklah kenapa dia marah sama aku sedangkan aku sama dia langsung tiada text atau call , then kalau mahu bilang pasal FB tiada pula aku post benda yang buat dia marah . Aku tanya kenapa ? Ternyata dia mimpi aku sama ayong . Dupdapdupdap jantung aku terus . Terdiam terus aku tak tahu mahu cakap apa . Dia bilang kami pergi berkelah . Dia bawa kawan kawan aku dorang elly,ayu,dk,nana,pp,tj,xiaxia dan aku pergi berkelah . Tapi yang datang cuma kawan kawan aku seja . Aku manada datang sebab aku pergi tempat ayong kunun . Then tetiba aku sama ayong datang join event tu , tapi aku langsung tidak tegur dia , tak layan dia , tengok muka dia pun tak mahu . Macam aku buat bodoh ni bah sama dia . Macam antara kami tiada apa apa . Aku sama ayong seja . Dia nampak pun dia marah dan mahu serang ayong tapi tak dapat sebab aku gila back up ayong seja . Dia sedih dan sangat marah begitu juga dengan kawan kawan aku sangat marah sama aku gara-gara benda ni . Terus dia terbangun dan dia bangun seja dari mimpi tu terus marah sama aku . Padahal benda tu cuma mimpi bukan betul pun . Tapi time tu lain perasaan aku , betul-betul speechless aku dia boleh mimpi macam tu . Hmm ~ walau macam mana pun terkadang aku pandai rindu ayong tapi aku tetap tak akan balik sama dia . Tetap tak akan buang masa fikir dia . Aku cukup bersyukur sudah punya kau pis :') Please lah jangan mimpi macam tu lagi . Its annoying me much . Iloveyou apis . May this relationship last longer forever .
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: