Saturday, March 17, 2012

Nyebelin banget

Sangat menyakitkan hati aku hari ini . Btw , aku tidak dapat itu kerja di LIGS so mean aku terstuck la di tempat ni . Bosan dan sangat menyakitkan hati sahaja . Tak apa lah , aku kerja sampai aku dapat lesen kereta . Dapat jak lesen then aku quit . Satu lagi hal yang menyakitkan hati ialah apis . Boleh boleh dia text aku bilang hp aku rosak tak dapat dibaiki . Sudahlah semalam aku tunggu dia call aku , luangkan waktu sama aku tapi boleh boleh lagi dia bilang tunggu raja lawak habis . First time , dia buat aku ni bukan orang penting dalam hidup dia . Sekarang , text pasal hp aku . Bukannya dia mahu bilang selamat pagi kah , iloveyou kah . Sakit hati aku . Fuhh ! Hot temper aku sekarang ni , badmood tersangat . Malas seja mahu fikir pasal dia sekarang ni . Tambah sakit hati dan malas aku mahu gaduh walaupun aku geram sama kebisuan dia tidak memujuk aku . Isk ! Satu sahaja benda yang meredakan kemarahan aku iaitu blog aku . Sekarang aku sudah siap ubahsuai blog aku . Belum 100 peratus siap , cuma 80 peratus seja lahh tapi aku bahagia nampak blog aku walaupun tersangat lah simple . Bukan macam blog kamu , cantik dan banyak widget . K lah sampai sini seja dulu aku update , aku masih mahu siapkan blog aku ni then siapkan blog orang pula . Thanks for reading this short updater from me .
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: