Monday, April 16, 2012

Cerita :)

Semalam kan aku bergaduh sama penjaga hati aku si apis :') Totally , sangat teruk juga kami bergaduh . Aku pun hairan satu hari atau dua hari selepas kami monthsary mesti bergaduh bahh . Pelik sangat ! Sungguh bergaduh sama dia itu satu penyeksaan buat aku . Aku tak suka kami gaduh bah . Sakit sangat hati aku . Bila kami gaduh , kami cakap benda kasar . Benda yang buat kami sakit hati .
Finally , kami baik sudahh dan plan masa depan sama sama . Mulai sekarang , dia kumpul duit dan cari kerja tetap lepas dia habis latihan pertahanan awam ni . Then , when I'm 25 years old we'll get married . Let just pray this will happen k :') I dont know lah tapi dia betul betul berusaha mahu sama aku . Dia bilang sama aku yang dia akan cuba berusaha tanpa bantuan aku . Aku mahu tolong dia kumpul duit tapi hati aku tidak mahu . Sebab if dia mahu sama aku , biar dia berusaha sendiri . Duit pinang atau hantaran aku biarlah duit dia sendiri . Wow ~ menjauh sudah aku fikir ni . Hahaha :) Aku cuma akan support dia sahaja . Sentiasa ada sama dia time susah dan senang . Iloveyou apis ~
Btw , pipey just text me . Dia suruh aku sambung belajar :( Aku bukan tidak mahu sambung belajar tapi belum waktunya lagi aku mahu sambung belajar . Aku mahu kumpul duit dulu , bantu bantu family aku . Nanti lagi mira mahu belajar kan . Hmm ~ Tak apa lah , aku kasih duluan dulu adik aku belajar then nanti bila hidup sudah senang sikit , duit aku sudah cukup unutk sambung belajar aku akan sambung juga meskipun time itu terlambat sudah tapi belajar tidak kira usia bah kan . Anytime , anywhere kau boleh belajar :)
MOHD HAFIZ MINE . SILA FOLLOW :)

No comments: